Abonelerimizle iletişimimiz noktasında 7 gün 24 saat kesintisiz biçimde 18 personeli ile hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi, vatandaşlarımızın her türlü istek, şikayet ve ihbarlarını Kurumumuza en kolay biçimde iletebilmesi ve kayıt altına alınan başvuruların en kısa sürede çözüme ulaştırılması esasına dayalı olarak çalışmaktadır.
Alo 185 Çağrı Merkezimizi arayan abonelerimiz, herhangi bir sesli yanıt sistemiyle oyalanmadan direkt Çağrı Operatörlerimizle görüşme imkanına sahiptir. İlgili başvurunun Çağrı Merkezimizce kayda alınmasından itibaren en kısa sürede sorunun giderilmesi ve hizmet kalitesinin sürekli olarak geliştirilmesine yönelik faaliyetlerin hayata geçirilmesi amacıyla Alo 185 Çağrı Merkezi ile Mobil Arıza Takip Sistemi’nden oluşan entegre bir yapının kurulması sağlanmıştır.
7 gün / 24 saat hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezimizi arayarak;
İçmesuyu Arızaları
Kanalizasyon Arızaları
Sayaç Arızaları
Su Kirliliği
Susuzluk
Kaçak Su Kullanımı
hakkında ihbarda bulunabilirsiniz.
Ayrıca yine Çağrı Merkezimizi arayarak;
Abonelik işlemleri hakkında bilgi alabilir,
Fatura borç bilgilerinizi öğrenebilir,
Kurumumuzla ilgili diğer faaliyetler hususunda sorgulama yapabilirsiniz